معرفی سایت فیلم و دانلود سریال جدید ایرانی

جمعه 21 ارديبهشت 1397
18:44
ایمان

امروزه سایت های فیلم یکی از پربازدیدترین وب سایت های پربیننده که مخاطب زیادی را به دنبال دارند . تولید آثار سینمایی افزایش یافته و پخش فیلم ها در شبکه نمایش خانگی به یکی از دغدغه های اصلی کاربران فیلم ها تبدیل شده است . ویسکو فیلم یکی از وب سایت های تازه تاسیس شده بر مبنا تاریخ دقیق فیلم ها در نمایش خانگی ، به روز رسانی دقیق و از همه مهمتر طراحی جذب کننده وب سایت که کار به مخاطب را آسان کرده است . سایت فیلم ویسکو همچنین اخرین اخبار سینما را به طور منظم شیر میکند و یکی از برترین وب سایت های دانلود فیلم و سریال به شمار می آید . اکنون به بررسی مختصر چند فیلم و سریال سینمایی به نقد اختصاصی از وب سایت vscofilm.ir میپردازیم .

فیلم آینه بغل

فیلم آینه بغل به کارگردانی منوچهر هادی از ۱۵ آذر ماه در سینما وارد اکران شد ، از همان ابتدا پیش میرفت که شاهد یکی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینما هستیم ، فیلم آینه بغل یکی از پرمخاطب ترین فیلم های اخیر سینما به شمار می آید که البته نقد های زیادی هم بر فیلم توسط منتقدین وارد شد که از فیلمی در این سطح پوشیده نیست . با این وجود آینه بغل یکی از موفق ترین کارهای سینمایی بود که منوچهر هادی کارگردانی آن و بازیگرانی همچون رضا گلزار ، جواد عزتی و نازنین بیاتی نقش آفرینی کردند . در آینه بغل شاهد کمدی خاص خودش بودیم ، کمدی که شوخی های آن بر طبق جوامع امروزی و اططلاحا شانه تخم مرغی نام دارد . برای دانلود آینه بغل با لینک مستقیم و رایگان میتوانید با مراجعه به ویسکو فیلم و بخش دانلود فیلم ایرانی اقدام کنید . با این حال فیلم رایگان آینه بغل پس از فیلم نهنگ عنبر پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما گشت و احتمال میرود در اواخر همین هفته به پخش نمایش خانگی در آید .

فیلم مصادره

فیلم مصادره که کمی پیش در سینما اکران شد و اینبار هم با هنر نمایی رضا عطاران در مدت کمی شاهد فروش بالا مصادره بودیم . شاید توقع شکستن رکورد پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما انتظار بزرگی باشد اما فیلم مصادره را میتوانیم یکی از فیلم های برتر ژانر کمدی به حساب آوریم زیرا در سبکی متفاوت پر پرده سینما در آمده است . مهران احمدی کارگردان این فیلم و به جز رضا عطارن ، هومن سیدی و بابک حمیدیان از دیگر بازیگران به شمار می آیند . تاریخ دقیق و نهایی دانلود فیلم رایگان مصادره مشخص نشده است اما پیش بینی میشود در اواخر تیر به پخش سراسری برسد .

فیلم لاتاری

فیلم لاتاری به کارگردانی محمد حسین مهدویان ، فیلمی که در ژانر اجتماعی به سینما رفت و میتوان گفت در ژانر خود کاملا موفق عمل کرد . ساعد سهیلی و زیبا کرمعلی از بازیگران اصلی فیلم به شمار آیند و جواد عزتی و حمید فرخ نژاد در این فیلم هنر نمایی میکنند . فیلمبرداری فیلم لاتاری در ایران و خارج کشور انجام شد و یکی از داستانی ترین فیلم های سینما به شمار می آید . تاریخ نهایی انتشار و دانلود فیلم جدید لاتاری مشخص نشده است اما پیش بینی میشود در تیر ماه به پخش نمایش خانگی در آید .

فیلم زرد

فیلم زرد یکی از فیلم های پرحاشیه سینما که قرار است به زودی در شبکه نمایش خانگی بیاید ، در فیلم زرد بازیگرانی همچون ساره بیات و بهرام رادان بازیگر و کارگردانی آن مصطفی تقی زاده است . در فیلم زرد به مشکلات جوانان در راه اختراع میپردازد که فیلم اجتماعی جذابی را القا میکند . برای دانلود فیلم ایرانی زرد از رسانه ویسکو فیلم مراجعه به وب سایت ویسکو فیلم .

فیلم بدون تاریخ بدون امضا

فیلم بدون تاریخ بدون امضا با هنرنمایی نوید محمد زاده به پرده سینما رفت . لازم است بدانید تهیه کننده این اثر احسان علیخانی مجری برتر تلویزیون است که این فیلم با استقبال زیادی رو به رو شد . امیر اقایی و هدیه تهرانی از دیگر بازیگران این فیلم است که کارگردانی آن با وحید جلیلوند است . برای دانلود فیلم رایگان بدون تاریخ بدون امضا میتوانید از رسانه ویسکو فیلم ایرانیان اقدام فرمایید .


[ بازدید : 193 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانلود فیلم های جدید ایرانی و سریال های نمایش خانگی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]